Podmínky členství a všeobecné provozní podmínky Paul Dance, z. s. platné od 1. září 2020
PLATEBNÍ PODMÍNKY:
- první dvě lekce jsou pro nového tanečníka zdarma /pro rozhodnutí, zda se bude chtít stát členem či nikoli)
- výše ročního příspěvku je stanovena každoročně dle rozhodnutí výboru zapsaného spolku
- roční příspěvek je rozdělen na členský poplatek a provozní poplatek (na kostýmy a rekvizity) polovinou celkové částky
za danou taneční sezónu
- roční příspěvek se hradí ve dvou platbách vždy do poloviny října a do konce ledna daného školního roku viz. příloha č. 1
těchto podmínek (Platný ceník pro taneční sezónu)
- členovi nevzniká nárok na vrácení příspěvků při překážkách vzniklých z jeho strany, které brání řádné docházce
- o vrácení členského příspěvku není možno žádat
- o vrácení provozního příspěvku je možné žádat pouze v případech závažného dlouhodobého onemocnění nebo v případě
vážného úrazu, vždy však po předložení lékařské zprávy – vrácená částka bude závislá na stavu výroby kostýmů, úhradě
příspěvku zastřešující organizaci a úhradě ostatních finančních závazků vůči taneční skupině (např. nedoplatky za
soutěže. Minimální storno poplatek činí 30 % z výše provozního příspěvku (z důvodu vysokých počátečních investic za
tanečníky na začátku školního roku).
- částku ročního příspěvku poukažte na ČÚ: 1264216379/0800. Variabilní symbol je rodné číslo tanečníka, do zprávy pro
příjemce uveďte jméno tanečníka (nikoli jméno plátce, které je často odlišné). Uschovejte si prosím originál dokladu o
zaplacení pro případné dohledávání platby.
- každý člen je povinen odevzdat včas přihlášku do taneční skupiny na daný školní rok, přihlášku vygenerujete
prostřednictvím on-line formuláře na našich webových stránkách, vytisknete a podepíšete (jakákoli jiná varianta podání
přihlášky není dostatečná, neboť neumožňuje vyjádření souhlasu s pravidly organizace a tyto formuláře budou vráceny
zpět).
- pokud budete vyžadovat potvrzení o zaplacení pro případ uplatnění u pojišťovny, prosím informujte nás předem a bude
Vám vystavena faktura, nebo si domluvte úhradu v hotovosti, kdy obdržíte příjmový pokladní doklad (více na paul-
dance@seznam.cz)
- V případě, že bude pravidelná činnost taneční skupiny přerušena z důvodu zásahu vyšší moci nebo z důvodu
platných legislativních nařízení nebo z důvodu jiných mimořádných situací, nebude příslušná částka členského
příspěvku za nerealizované tréninky vracena.
OSTATNÍ PODMÍNKY:
- rodiče nových členů v kategorii MINIHADI mají povolený vstup pouze na úvodní hodinu
- ostatní rodiče žádáme, aby v průběhu výuky nevyžadovali vstup do sálů, do prostoru šaten, nenarušovali trénink
nedodržováním těchto bodů a vyčkali na své dítě do řádného ukončení lekce na místech, na kterých nebudou ovlivňovat
soustředěnost tanečníků a trenérů
- šatny jsou určeny pouze pro tanečníky! Vstup mají povolen pouze rodiče mini dětí a to výhradně za účelem přípravy
dítěte na trénink a převléknutí po tréninku, s příchodem v čase ukončení tréninku
- sraz účastníků je 5 minut před zahájením tréninku, tanečníci se převlékají vždy v šatně před sálem
- neručíme za cenné věci, peněžní částky, mobilní telefony, atd.
- nezodpovídáme za děti před a po skončení plánovaného tréninku
- na trénink noste adekvátní čistou obuv, triko, legíny, tepláky či kraťasy. Povinností je mít řádně upravené a sepnuté vlasy
a vždy láhev s pitím
- je zapotřebí mít sjednané individuální úrazové pojištění (tanečník je také pojištěn v rámci tréninků, neboť všichni členové
naší skupiny jsou evidování jako řádní členové ČASPV a to s aktualizací vždy ke konci března), je tedy možné, že
v případě úrazu před provedením aktualizace platného členství nebude klubové pojištění pro nové členy platné
- tanečník má povinnosti navštěvovat pravidelně všechny tréninky včetně mimořádných. V případě onemocnění či náhlé
rodinné situace nutné omluvenky výhradně formou sms na tel. trenéra daného týmu nebo na jeho e-mail /kontakty na
www/; docházka členů na tréninky bude evidována
- vedení organizace a příslušný trenér má bez nároku na vrácení finančních příspěvků možnost vyloučit tanečníka, bude-li
svým chováním narušovat lekce, opakovaně vynechávat účast na avizovaných soutěžích bez závažných důvodů, dopustí
– li se kázeňského přestupku, bude-li se nevhodně chovat k ostatním členům týmu, nebo nebude-li tanečník plnit morální,
etické či finanční závazky vůči taneční skupině Paul Dance, z. s.
- pokud se přihlásí tanečník do skupiny, jejíž počet bude vyšší, nežli uvádí soutěžní pravidla většiny plánovaných soutěží
/tj. 24 tanečníků/, nebo nebudou-li jeho schopnosti dosahovat potřebných kvalit pro tanečníka dané formace, je možné, že
bude plnit funkci soutěžního náhradníka nebo bude střídán. Při výběru tanečníků do soutěžní formace bude přihlíženo
k jeho docházce, k plnění finanční a ostatních závazků, a také k účasti na přípravných soustředěních.
- v průběhu školních prázdnin – podzimních, vánočních, jarních, pololetních a velikonočních a v době státních svátků
tréninky odpadají, pokud není předem ohlášená změna
- každý člen i rodič přistupuje k tréninkům a soutěžím svědomitě a zodpovědně. Respektuje zavedená pravidla naší taneční
skupiny, pro informovanost sleduje naše webové stránky a především akceptuje, že tréninková příprava je realizována
s cílem aktivní účasti na soutěžích
- délku a počet tréninkových hodin stanovuje vedení Paul Dance ve shodě s jednotlivými trenéry a dle volných
tréninkových prostor, vedení skupiny si vyhrazuje možnost zrušit mimořádně trénink z důvodu kolize využití prostor pro
další akce v SD JILM
- členové se připravují na soutěžní choreografie dle plánu činnosti jednotlivých věkových skupin a není možné žádat
pravidelné vyjmutí z části tréninků (např. příprava pouze jedné choreografie místo dvou)
- rozpis tréninkových hodin je zveřejňován na webových stránkách skupiny
- informace o zrušených tréninkových hodinách jsou zveřejněny nejpozději v daný den do 12 hodin na webových
stránkách (např. z důvodu nemoci trenéra a v jiných závažných či rodinných situacích), zrušené tréninky nemusí být
nahrazovány, počet tréninkových hodin neovlivňuje výši členského a provozního příspěvku.
SOUTĚŽE:
SOUTĚŽNÍ JEDNOTKY: na každou soutěž se nepřihlašují automaticky všechny soutěžní jednotky, ale harmonogram soutěží pro jednotlivé skupiny je zveřejněn na našich www a průběžně aktualizován s dostatečným předstihem (min. 1 měsíc).
ODHLÁŠENÍ ZE SOUTĚŽÍ JE NUTNÉ PROVÁDĚT VÝHRADNĚ PÍSEMNĚ NA MAIL PŘÍSLUŠNÉHO TRENÉRA DANÉ SKUPINY.
Jiná forma - např. nahlášení kamarádům, odhlašování formou sms, na fb apod. nebude akceptována
DOPRAVA NA SOUTĚŽE:
- Na soutěže jezdíme hromadnou dopravou, pokud se dopředu neurčí jinak.
- Do autobusu se počítá se všemi tanečníky, kteří jsou členy příslušné choreografie. Mezi tento počet tanečníků, je rozpočítána cena za dopravu / osoba. Ta je zpravidla v úterý před soutěží /nebo po obdržení harmonogramu/, zveřejněna na našich stránkách. Nemocné tanečníky, popř. tanečníky, kteří se z jiných důvodů nemohou soutěže zúčastnit, je potřeba omluvit nejpozději před zveřejněním informací a hlavně před propočtením ceny na osobu. Pokud se tanečník omluví ze soutěže, nebo z hromadné dopravy z důvodu nemoci po zveřejnění ceny za dopravu, je povinen dopravu uhradit a může být po něm vymáhána.
- Omluvy jsou platné, pokud jsou podány písemně na mail příslušného trenéra v daném termínu (nejpozději do úterý do 24 hodiny před danou soutěží). Pokud budete informovat trenéra ústně, je to v pořádku, ale písemná podoba je pro případné pozdější dohady nezbytná.
- Pokud v mimořádných situacích zvolíte i přes plánovanou hromadnou dopravu individuální cestu (např. s rodiči), platí stejné podmínky jako při omluvě z účasti na soutěži (tedy informování příslušného trenéra do úterý do 24 hodiny)
STARTOVNÉ NA SOUTĚŽÍCH:
Abyste nemuseli platit startovné, je potřeba provést odhlášení ze soutěže písemně na – email trenéra v pondělí před soutěží max. do 24 hodiny, tím se osvobodíte z platby startovného. Při pozdější odhlášce nevzniká nárok na vrácení startovného ze strany pořadatele a bude taneční skupinou hrazena bez ohledu na počet skutečných tanečníků. Následně pak bude tanečník povinen startovné uhradit a bude po něm vymáháno.
PRÁVA A POVINNOSTI TANEČNÍKA:
Práva a povinnosti člena Paul Dance, z. s. vyplývají z platných stanov, které jsou umístěné na webových stránkách.
VELKÉ FORMACE:
Každý tanečník, který předá vyplněnou a podepsanou přihlášku do Paul Dance, z.s . bude automaticky považován za člena příslušné formace a přijímá všechny podmínky a práva členství v taneční skupině Paul Dance, z. s. dle platných stanov.
Každý tanečník, který předá vyplněnou a podepsanou přihlášku, bude automaticky považován za člena příslušné formace (ať řádného nebo náhradního). Každý tanečník je povinen účastnit se všech soutěží určených pro danou soutěžní jednotku, k soutěžím a tréninku přistupovat zodpovědně a loajálně.
Pokud nemáte zájem soutěžit, prosím najděte si jinou volnočasovou aktivitu – neboť narušujete přípravy celého týmu a výkonnost dané soutěžní jednotky.
Přihlášením za člena taktéž vyjadřuje souhlas s účastí na mimořádných trénincích, či na soustředění zaměřených na přípravu dané soutěžní jednotky. Za další souhlas a projev svobodné vůle, je považováno převzetí kostýmu na danou soutěžní jednotku.
MALÉ SKUPINY, DUETA, PÁRY a SÓLA:
Každý tanečník, který se stane členem Paul Dance, z.s. má právo odmítnout účast v malých skupinách, duetech, párech a sólo vystoupeních a to před zahájením přípravy této jednotky na soutěže a objednáním kostýmu. Pro členy těchto jednotek pak platí stejné podmínky, jako pro členy formací.
SANKCE:
Pokud tanečník dané soutěžní jednotky v průběhu sezony, kdy je daná soutěžní jednotka „aktivní“:
ONEMOCNÍ
a nemůže ze zdravotních důvodů dále /či na určitou dobu/ v soutěžní jednotce figurovat, je povinen zapůjčit kostým náhradníkovi bez nároku na finanční refundaci, pokud je tomu zapotřebí
ODSTĚHUJE SE
/myšleno mimo kraj současného bydliště/ je povinen zapůjčit kostým náhradníkovi bez nároku na refundaci, pokud je tomu zapotřebí
SOUTĚŽNÍ JEDNOTKU BEZ VYSVĚTLENÍ OPUSTÍ:
je povinen zapůjčit kostým náhradníkovi bez nároku na refundaci, pokud je tomu zapotřebí a uhradit finanční pokutu ve výši 2.000,-Kč, která slouží na újmu taneční skupiny, náklady za práci spojenou s mimořádnými tréninky, které si daná situace vyžádá a na případné další výdaje – např. startovné a cestovné pro náhradníka.
OZNÁMENÍ TOHOTO TYPU JE NUTNÉ PROVÁDĚT VÝHRADNĚ NA MAIL:
paul-dance@seznam.cz. Zároveň informaci nahlaste příslušným trenérům.
Všechny osobní informace o členech Paul Dance, z. s., v rámci a ve smyslu nařízení EP a Rady EU 2016/679, jsou shromažďovány na základě vypracované analýzy GDPR a slouží oprávněnému zájmu organizace na těchto údajích.
Tyto podmínky byly schváleny předsednictvem Paul Dance, z. s. dne 5. 6. 2020